"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Çarşamba, Kasım 17, 2010

Kendi diktigin agacin altinda yürümek

Bazen uzun bir yazi okurken tek bir cümle birden parlar. Kisadir, basittir, üc bes sözcüktür, iddiasizdir. Yazinin degil ana fikri, yan fikri bile degildir bazen. Arada söylenmistir. Yine de bir odacigi aydinlatir beyinde, "evet, zaten biliyordum, sözcüklere dökememistim sadece" dedirtir, ya da "ah, ben neden düsünemedim bunu daha önce..."

Öyle bir cümle:
There is nothing like walking under a tree that you have planted

Bazen yasamlarimizda bir eksiklik hisseder ve ne oldugunu cikaramayiz ya, iste onlardan biri bu. Kendi diktigimiz bir agacin altinda hic yürümedik biz.

7 yorum:

  1. HarikA bir cumle, kesinlikle katiliyorum biz bunu yapmadik ve hala da yapmiyoruz ne aci...

    YanıtlaSil
  2. Evren,ben de en cok bu cumleyi sevmistim biliyor musun :) on yargi yaratmamak icin bir sey soylememistim :)

    YanıtlaSil
  3. Evren abla bana gelip ne güzel yorumlar bırakıyorsun.Çok seviniyorum senden yorum aldığıma teşekkür ederim çok.Hep böyle iyimser ve sevecen kalın
    Sevgiler
    Ashley

    YanıtlaSil
  4. Evren abla bana gelip ne güzel yorumlar bırakıyorsun.Çok seviniyorum senden yorum aldığıma teşekkür ederim çok.Hep böyle iyimser ve sevecen kalın
    Sevgiler
    Ashley

    YanıtlaSil
  5. Ashley'cigim,
    Bir yanlislik var, o galiba diger Evren ablan. Su'nun annesi. Ben senin az yorum yazip cok okuyan, sessizce takipteki Evren ablanim :)
    Cocukken Macu Picu hakkinda hayaller kurmus pek cok ablandan biri ;)

    YanıtlaSil
  6. Ashley :) Noldu Cicim ? Bu kadar girer kendinden geçersen internetin başında olacağı buydu sonunda :D Yakında ananı da Açalya,Beste yada başka birisiyle karıştıracaksın :))

    YanıtlaSil
  7. bir de kendi diktiğin ağacın altında ölmek vardır..huzurla, aidiyetin doruklarında.

    YanıtlaSil