"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Pazar, Mart 29, 2009

Bak! Mucize orada...


Maltaca Harira kahla
Latince Anagallis arvensis f. azurea
İngilizce Blue pimpernel
Almanca Acker-Gauchheil
Türkçe ?

İlk kez Malta bitki örtüsünden bahseden bir web sitesinde rastladım fotoğrafına. Bir kaç gün önce yolda yürürken yanından geçtiğim bir saksıda gördüm; hemen tanıdım. Kendiliğinden çıkmış, belki rüzgar getirmiş tohumunu. Acelem vardı, dönüşte bakarım dedim. Dönüşte unuttum.

Yani neymiş?
Dur, koşturma, bi nefes al, etrafa bak. Mucize orada.



Fotoğraf: Jorge Benayas

5 yorum:

  1. Evren merhaba, Türkçe'de fare kulağı diye geçiyor.

    YanıtlaSil
  2. Asliberry, tesekkürler! Simdi senin verdigin isimle aratarak gördüm internette. Yoksa hayatta bulamazdim sanirim :)

    YanıtlaSil
  3. hic gormedigim bir cicek cok hosmus:)

    YanıtlaSil
  4. Öyle Beste. Hala yaniyorum dönüs yolunda iyice yakindan bakmayi unuttuguma...

    YanıtlaSil
  5. fransizcasinida soyleyeyim de tam olsun mouron bleu:)

    YanıtlaSil